Ikea tomorrow!

Godmorgon!
I min (Davids) svart och grå-randiga badrock sitter jag nu här i soffan med datorn i mitt knä. Tittar jag till vänster se jag Elvis sitta och suga på sitt finger samtidigt som han tittar på tv-reklamen. Nu blev det full fart igen och han sprang längre fram mot tv-apparaten. Eller nej, nu drog ha och gåstolen mot bordet för att gå på upptäcktsfärd - Vad kan man sno från bordet?

Imorgon ska vi åka till Ikea för att inhandla lite grejer till hemmet. En säng, madrass, bäddmadrass, nya täcken och kuddar och möjligen en byrå? Kanske lite mer smågrejer. Sängbord var det också. Det ska bli roligt! Ska kolla in Lära-gå-vagnen som Ikea har också. Kanske kan Elvis få en sådan? Annars får vi nog köpa något till honom också.

Så idag blir det till att städa HELA dagen. Först och främst tömma sovrummet på något vis. Det dumma är att vårt förråd är fullt och var tusan ska vi göra av madrasserna vi har och den gamla sängen? Var tusan ska allt skrot vi har ta vägen? Hm.. det är frågan!


Vi ska få låna Davids föräldrars bil och hästtransport för att få hem grejerna.


I onsdags fyllde min kära mormor år så då var vi dit och firade henne, Grattis igen!
Igår var vi till syrrans man Jim som fyllde år, Grattis till dig igen också!
På söndag ska vi till Davids farfar som fyller år och Grattis i förskott till dig!

Nu Gick David och la Elvis i sängen för att sova middag igen. Jag ska nog köra en sovning jag med, är ju min sovmorgon egentligen trots allt!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Estelle

Ikea är kul!

Postat av: eileen

Men om ni ska åka till Gävle imorgon så tycker jag ni ska komma till mig på kalas. Det verkar som det blir mycket tårta för er, men det är så det ska vara. Om ni hinner, vill säga. Ingen present, bara kom och fika lite. Alldeles jättevälkomna :)

/Kusin Jenny

2007-05-04 @ 11:26:10
URL: http://lifebyeileen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback