Han bajsade på mig

Uscha, vet ni vad Elvis gjorde ikväll? Det ska jag minsann berätta!
Han åt välling och jag märkte att han bajsade samtidigt. Han var inte så intresserad av vällingen men vem är det då man gör nummer två? Jag tänkte att han får väl bajsa klart då, så vi satt där en stund. Vi satt där och gosade lite. Efter ett tag vände jag honom om för att prata lite (han satt med huvudet mot tv'n innan). Jag ser att han kräkts lite grann och jag tänkte torka bort det. Då inser jag att han inte bara kräks utan bajsat ner hela mig och sig själv. Tydligen så var han väldigt lös i magen och det rann bredvid blöjan.

Det blev till att skrika på David så han fick hjälpa mig. Han lyfter bort Elvis och jag ser att mina mysbrallor, som innan var svart, förvandlats till gula och geggiga. HUA! Alldeles full av bajs på både brallor, arm och bröst (på något konstigt vis). Det blev badkaret för Elvis och dusch för mig strax efter, haha.

Snacka om att skita!

Kommentarer
Postat av: Tina

hehe fy fen! =P
Ikväll ska vi ha så jävlans sköj Kaisa!!! =D
Kram Tina

2007-05-26 @ 07:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback