Ful naken

Jag brukar titta på Snygg naken som visas på televisionen på söndagar. Ett bra och intressant program. Bara ett problem - De har ju snygga kroppar allihop. Det är människor med fina kroppar som bara inte förstått det. Visst, det är väl bra.. Men vore det inte bättre om de tog dit någon med "ful" kropp.. och lära denne person att tycka om den? Eller ja, ingen har väl ful kropp egentligen. Äsch, nu vet jag fasen inte vad jag babblar om. Men känns ju lite tråkigt att det är smala människor med kroppar som ser helt OK ut som är med där och här sitter jag, smällfet och världens fulaste kropp. DE tycker att deras kropp är ful.. vad är då min.. hm.


Typ 90 % var 40+ på folkan igår men det gick ändå. Vad tusan, jag är ju också 40 - om 20 år! ;) Var helt OK iallafall. Nu blir det ingen utgång på väldigt länge. Vill hellre vara hemma med Elvis och gosa. Men är kul att gå ut någon gång sådär och träffa folk!


Idag hämtade vi Elvis och var sedan till fågelholken för att grilla med mina föräldrar och lillebrorsan (som fan inte är så liten längre, sju meter längre än mig (fast vem är inte det?) och blir 18 i sommar). Nice, nice! Just det ja, Ängla och julia var också med på grillandet. De är mina systerdöttrar på 3 och 5 år, ifall det var någon som undrade. Tack och bock för att vi fick grilla med er!


Fy.. Jag har inte cyklat sedan i torsdags.. Nya tag imorgon! Varför blir det så varje helg? Cyklar Måndag, tisdag, onsdag och torsdag men sedan "glöms" det bort. Rackarns latheter! Skärpning Kaisa!

Elvis lär sig så jäkla mycket hela tiden nu, riktigt kul och spännande! Han kan klappa händerna nu, vinka och ställa sig i krypställning från sittställning och från krypställning sätta sig. Massor hela tiden! Och ja, GNISSLA tänder..iiiiih! Han blev jättesur idag då han klappad händerna och det inte lät lika mycket som när jag gör det, haha! Han reser sig nog vilken dag som helst också. Alltså reser sig mot saker.. Det var tusan nära idag.



I veckan händer det inget speciellt alls, vad jag vet eller kommer på. Kanske till Mora på söndag? Vore jäkligt skoj att träffa Lotta, Patrik och Noah.



Här kommer lite bilder att fördriva tiden med. Som vanligt mest på Elvis men kan någon klandra mig?
Några av bilderna är på Elvis med en mössa som David hade när han var liten, så jäkla söt.. Vi hade inte kepsen med till Elvis så han fick ha den på sig då vi var ute i solen i Flugbo.





Jag förstår inte vad som hänt. Är allt mycket tråkigare nu eller är det bara jag som inte kan skriva? Jag skriver ju aldrig något intressant längre. Tittar jag tillbaks på inlägg som jag skrev förr så var det ju roligt att läsa. Kanske har orden tagit slut?

Alltså.. Kan någon hjälpa mig att förstå en grej.. Oftast brukar ju människor gå omkring och tro att de är tjockare än vad de är, right? Sedan möjligen inse att de faktiskt inte var lika tjock som det kändes. För mig är det helt tvärtom. Jag känner mig och tror mig vara tjock på en viss nivå, ganska hög... och sedan får jag se mig i spegeln eller på en bild och inser att jag är mycket större än jag trodde. Fattar inte hur det kan vara så. Nej, nu ska jag försöka att sluta skriva så mycket om kroppsproblem, förstår att det är rätt uttråkande.


Nu signalerar mitt pinkedon att det var dags att släppa ut lite urin för några timmar sedan.

natti!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kaisa du är knäpp!! :P
Du är inte så stor som du tror !!!!

Postat av: Lisa

Du är inte alls så stor som du tror! Men jag förstår att det e svårt att acceptera sin kropp när man förvandlat den som vi gjort genom en graviditet! Lika bra att älska sin nya kropp, för hur mkt man än donar så blir man aldrig nöjd! Tro mig.. Vad söt han är lilla Elvis!

2007-05-28 @ 13:39:38
URL: http://fliza83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback