Fotografera Tova

Imorgon är det studentbal för alla som går ut gymnasiet nästa vecka. Davids syster är en av dem. Så hon ska vara fin på bal. När hon har fått frisyren fixad så ska vi skjutsa henne hem till Flugbo och där ska jag fotografera henne. Det blir nog vid flugdammen som bilderna ska skapas eftersom det är så himla fint där. Jag hoppas verkligen att det är bra bilder.. det hänger ju på MIG! Hoppas att det är fint väder!


Vi gjorde ingenting idag heller. Var bara hemma. Sov mest tycker jag. Jag och Elvis badade iallafall innan läggdags och det är lika roligt som alltid att se honom njuta av badet. Skrattar, plaskar, ler och är helt uppspelt. Efter badet blev det välling och läggdags. Han var så himla trött. Jag lade ner honom i sin säng och sa godnatt, gick ut därifrån och två sekunder senare sov han.









Fy vad jag sovit mycket idag. Först klev jag och Elvis upp halvsju och somnade sedan om vid åtta och sov till elva. Sedan sov vi från typ halvtvå till tre. Tror att det var halvtvå men det kan ha varit tidigare vi somnade också.

Nu ringde mamma så ska prata med henne nu...

Kommentarer
Postat av: Tina

Men satan vad stor han blivit! =O =)
//Tina

2007-05-31 @ 09:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback