Flugan ville också vara med..

Idag brummade vi iväg till Ecklingsbo för att hälsa på Sandra och Kevin. Lika kul som vanligt att träffas och som alltid tänker jag skriva att "vi borde träffas oftare". Det är lite roligt att se pojkarna leka - De ska alltid ha samma leksak.
Eftersom Davids föräldrar inte bor så långt ifrån Sandra så tog vi en tur dit också. Blev bjudna på mat och var där ett tag.

Nu gör vi mest ingenting. Vi bara sitter. David i ena änden av soffan och jag i andra. Han tittar på tv och jag sitter här med datorn i knät. Tänkte att jag ska ladda in bilder från idag också. Lyckades få en riktigt rolig bild på Tova och Elvis idag utan att först veta om det. Jag tittade på bilderna jag fotat och såg att Tova hade något i pannan och undrade vad tusan det var, det hade hon ju inte innan? jag zoomade in och insåg snart att det var en fluga som just passerade Tova. Så det var inte bara Elvis och hans faster på bilden, det var ju tre filurer sammanlagt. Man ser till och med flugans skugga på Tovas ögonbryn, haha!

Här är den bilden:


Här är den förstorad:





Och ja, här är resten av bilderna:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback