Dåligt humör

Varför  går tiden så sakta? Kan den inte bara rusa iväg, bara för ikväll?
Jag vill att klockan ska vara tio så att jag kan lägga mig. Först och främst för att jag är så jäkla trött och mår inge vidare alls men också för att vid tio slutar det som är bra på tv. En anledning till är väl för att jag inte kan lägga mig innan tio utan att vakna pigg vid midnatt.

David är i  Söderhamn och tränar. Elvis sover. Här sitter jag..

Ångesten för vad jag ska göra efter ledigheten ligger och trycker.
Dåligt samvete för att jag är som jag är.
Tycker synd om mig själv för hur jag ser ut.

Herrejösses vad pinsam man är.

Nej, det blir nog inte mer än så här.. Är nog på för dåligt humör för det.





Kommentarer
Postat av: Tina

Får man fråga vad det är David tränar i Söderhamn?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback