Babianrumpa

Nu har jag precis klivit av cykeln efter 60 minuters motion. Röd som en jäkla babians rumpa och svetten rinner likt ett vattenfall. Jag var noga med att det skulle bli 60 minuter iallafall. Inget fuskande med pauser och klockan tickar på här inte. Jag stannade faktiskt klockan de två gånger jag drack vatten i tre sekunder. Duktigt va? Hoppas att jag håller detta och verkligen kommer igång med kampen mot fettet nu. Det är verkligen dags. Jag har ju börjat flera gånger men ja.. det har ju gått som det gått.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad duktig du är. Själv tycker jag att det är så tråkigt att cykla :P. Dålig karaktär kallas det visst. Kämpa på, så ska du se att det ger finfina resultat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback