Vi hade iallafall tur med vädret

Fasen det är så fint väder ute. Jag vill verkligen ut. Jag har tänkt
städa varje dag men det blir ju inte av. Och nu har jag sovit middag
med Elvis idag också, riktigt skönt. Funderar på att gå ut på en
promenad snart och ta städningen senare. Usch, varje dag skjuter jag
upp stackars städningen.



Jag blir så glad över att detta väder vill vara med oss. I vinter har
jag inte gått något alls och jag tycker så synd om Elvis som kommer ut
så sällan. Men nu när det varit så fint väder har det blivit en liten
promenad varje dag sedan David åkte iallafall. Så himla skönt!



Ska ringa min kära mor nu och höra när det ska komma hem. Jag måste dit
och hämta mina jeans som hon lagat innan jag tar en promenad. Om jag
går med mina mysbrallor ser det ut som om jag skitit på mig då de
hänger ganska mycket i rumpan, haha!





byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback