Uppe med Elvis

Godmorgon, godmiddag och godkväll!
Jag ska lägga in bilder från igår då jag kommer hem ikväll och då samtidigt lägger jag in bilder från dagen idag. Spännande, yeah!
Det som var synd igår var att eftersom det var så mycket folk i flugbo så blev Elvis lite reserverad och flinade knappt alls. Jag tycker att det är synd att de inte fick se den verkliga charmör som han är, så go och glad.

Idag var jag uppe med tuppen eller uppe med Elvis kanske är mer korrekt? Fast uppe med tuppen kanske betyder klockan sju? Isåfall vaknade jag en timme efter tuppen. Elvis låg och gnällde för han hade blöjan full av bajs och vem vill ligga och sova med en sådan? Inte då jag iallafall så vi klev upp och gjorde lite välling efter att vi bytt bajsblöja.

Fy vad jag har ont i vänstra axeln och vänstra armens armveck eller vad man säger. Har nog burit något fel, aj aj. Det roliga är att David hade också ont i armvecket, på samma sida, haha!

Elvis sover igen just nu och jag tror minsann att jag ska smyga in i duschen och passa på medan han sover.

Ja, jag gör nog så. Hejhej duschen, här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback