Stackars hjärta

Nu är klockan halv fem på morgonen. Jag gick och la mig iallafall eftersom David sov på tåget han med. Vaknade kvart över fyra och tittade på klockan. Två sms hade jag mottagit, de var från David som hade jättetråkigt. Så nu sitter jag här och väntar.Jag har till och med erbjudit mig att laga mat tills han kommer hem, stor frukost, haha! Stackarn började ju resa vid lunch igår och inte kommit hem ännu.

Just nu sitter han i söderhamn och bara väntar och har gjort det sedan tjugo i tre. Om en timme går bussen.

Elvis låg och vred och vände på sig nyss, han är täppt i näsan. Jag trodde att han skulle vakna eftersom då jag tittade dit var hans ögon öppna iallafall men han verkar sova nu.


SNAAAART får jag träffa David, som lär sova hela dagen imorgon. Usch, vill inte vara vaken själv då snubbarna kommer och fixar i lägenheten, drygt. Jag satte upp en lapp på dörren om att de helst ska komma efter elva iallafall, jag vill ju inte att de väcker Elvis klockan sju. Och sedan sover ju han efter frukosten och lite lek och det vore ju bra om han fick göra det innan eftersom de ska föra massa lib. Blåsning av fiber stod det.


Nu är det "bara" 35 minuter kvar, bussen gick tydligen 05,20.


Jaja, nu ska jag nog ringa David och vara social med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback