Märkligt paket på posten

95949-498


Sittandes här vid datorn, sekunder ifrån att få ont i ryggen för att jag sitter  fel, insåg jag att jag inte gjorde något viktigt alls. Efter att ha insett mitt meningslösa sittande kom jag att tänka på bloggen.
- jag slänger in ett inlägg vettja!

Sagt och gjort! Här sitter jag och skriver för fullt, fingrarna flyttar sig snabbt över tangentbordet och ord bildas.


Ikväll är det sista natten som jag behöver sova ensam, på tre veckor (!). Det ska bli skönt att få hem Herr Malm igen. Det ska bli så roligt att fånga ögonblicket då David träffar Elvis igen. Känner jag honom rätt så kommer han att råka väcka Elvis då han pussar på honom imorgon natt. Fast jag klandrar honom inte. Det är väldigt starkt gjort av honom att vara borta två veckor varje månad ifrån sin son. Vilken hemlängtan han har just nu.


Imorgon ska jag hämta ut något från matmagasinet. Jag vet varken vad eller varifrån det är, det står inte på avin. Konstigt och spännande! Jag har ju inte beställt något?


Imorgon kommer snubbarna som är inhyrda av Bollnäs bostäder igen. De som ska fixa in fiber i lägenheten så att vi kan få riktigt bredband. Det dumma är att det står att de ska komma imorgon ELLER på torsdag, någongång mellan 07 (!) och 18. Fy vad drygt. Vet ju inte om de kommer imorgon och om de kommer vet jag inte när. Kul att kliva upp och skrämma dem klockan sju på morgonen med min morgonfrilla och mitt sömniga ansikte då? Pinsamt.. Vi får se hur det artar sig. Jag hoppas iallafall att de kommer på torsdag då David är hemma och då får jag nog ringa imorgon och säga att de inte ska komma klockan sju. Lite trist för David att bli väckt då kanske, trött och sliten?


Far och son, mina pojkar!


Nej, nu känner jag för att gå och lägga mig så att tiden går fortare. Jag har säkert glömt att skriva något men det får jag lägga till i ett nytt inlägg imorgon isåfall!


Ha en bra natt, sov gott och dröm inte allt för snuskigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback