Herr blund har hälsat på

Det är en sömnig människa bakom tangentbordet idag och jag varnar för en mycket dålig/tråkig text.

Jag ogillar dessa dagar starkt, ni vet de dagar som man är så himla trött och på kvällen inser man att en middagssovning borde stått på schemat och nu måste man vänta med att sova ända tills läggdags. Fy vad drygt. Jag måste vänta med att sova tills åtminsonde 22-tiden eftersom jag annars vaknar vid tolv och är pigg som en... ja, jag vet inte vad? Jag som är så trött NU.


Första dagen med Atkins idag och det har väl gått bra hittills.

  • Frukost: Två kokta ägg, liten bit gurka, en halv tomat, 4 skivor hamburgekött (det heter så va? Som ser ut som röd skinka? haha)
  • Lunch: Kött, gurka, tomat och fetaost.
  • Middag: kött och en sallad. (Var så himla gott med kött till lunch så blev det till middag också)

Jag gör säkert allt fel men jag måste ju göra misstagen för att lära mig också, eller hur?



Idag har vi tvättat, vilket verkligen behövdes. En egen tvättmaskin vore underbart. Visst är det OK att springa ned till tvättstugan som bara är en våning under men hur skönt skulle det inte vara att kunna slänga in en tröja i maskinen som jag skulle vilja ha dagen efter? Det går ju inte nu, finns ju inte tider på en gång..


Nej jag tror minsann att Herr blund har hälsat på mig FÖR tidigt ikväll och försöker få mig att somna. Jag ska gå och fajtas lite med honom och titta på tv eller något, som vanligt.

Ha en trevlig kväll vettja!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback