Gör inte som jag

Jag säger då bara det
- Lär dig av mitt misstag!

Beställ inte foton i storleken 11x15 om du ska sätta in dem i ett fotoalbum. Är du smartare än mig (antagligen) så gör du inte det! I fotoalbum är ju storleken 10x15, damn it! Nu måste jag klippa en cm i alla 300 (!) kort innan jag kan sätta in dem.

Fy jag blir trött bara av att tänka på det.

Så ja, det är bara att lära av mina misstag. Läs alltid här innan du ska göra något, jag har säkert gjort bort mig och har något tips, haha!

Saknar dig David!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Känner igen det där! Hänt mig för många ggr.. ha ha! Skitdrygt! Men det finns ju faktiskt album att köpa med de storlekarna med :) kram.

Postat av: Nini

haha har hänt mej med.. men inte så många kort som tur är..:-D haha... =P
Anki hälsar;P

2007-03-15 @ 13:08:59
Postat av: Nini

Boooring=P

2007-03-15 @ 13:09:21
Postat av: Pylle/Elin

Det finns album som tar den storleken också.

2007-03-15 @ 13:51:51
URL: http://pylle.blogg
Postat av: Anonym

hände mig nyligen men d finns sånna album, va dock svåra att hitta men hittade efter en tids letande på hemköp :)

2007-03-15 @ 20:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback