Det märkliga paketet/brevet på posten

Nu sover herrarna i lägenheten och jag skall strax bege mig till sängen jag med. Jättetrött! David la sig halvtio och jag ville inte riskera att vakna vid tolv så jag väntar en liten stund.

Idag har vi bara varit ute på. Först stan för att fika och titta runt lite. Hittade ett par solbrillor till Elvis och eftersom det var så soligt och fint så passade det utmärkt. Vill dock hitta ett par pilotbrillor till honom.

Efter det var vi till mina föräldrar och fikade en sväng, trevligt!. Därefter bar det av till Davids föräldrar i flugbo.

Vi kom hem vid 20,30 skulle jag tro.

Elvis blev jätteglad då han såg sin pappa imorse och han kände verkligen igen honom! Så roligt!


Just ja! Mina föräldrar var ju på kryssning som jag tidigare skrivit och på båten köpte de två små vovvar (gosegjur) som skällde om man tryckte på dem, till Noah och Elvis. Då vi var dit igår så skulle Elvis få välja vilken han ville ha. Det var verkligen spännande för han tittade noggrannt på båda vovvarna och valde sedan en av dem. Det som är roligt att han valde den som liknar Stej (mina föräldrars Beagle) som han gillar bäst av vovvarna (en beagle och en pudel), haha! Jag trodde att han tänkte ta båda jag men han valde faktiskt ut den han verkligen ville ha, kul.


Någon som är nyfiken på vad det märkliga paketet/brevet på posten var för något? Det kan jag berätta nu eftersom jag hämtat det.. Det var från nordea, "min" bank. Jag har tappat bort mina nya engångskoder som jag måste ha för att kunna betala räkningar osv och beställde därför nya. Och eftersom man kan använda dessa från första koden (annars aktiverar man koderna med en kod från det gamla kodkortet) så var det viktigt att det kom fram till MIG, vore ju tråkigt annars. Kul om någon skulle sitta och länsa mitt konto.. Jag undrade verkligen vad det kunde vara ända tills jag såg hur de stavade mitt namn och insåg snabbt att det var Nordea. Då mitt konto skaffades så ringde mina föräldrar dit och de visste ju inte att jag stavar kaisa med I så de brukar stava med J.

Nu börjar mitt huvud luta sig mot sänghållet och jag ger nog snart med mig.

Natti och sov gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback