En kroppsdel är borta

Jag har ingen kamera längre och jag tror att det blir min död. Okej, nej så allvarligt är det väl inte men den fattas mig.. En kroppsdel har försvunnit. Jag har lyckats tappa den i golvet och själva avtryckaren gick sönder.

David for iväg till Linköping på eftermiddagen idag men nu är han snart hemma igen. Han satte sig i bilen med wesslan i tron om att åka iväg för jobba men 20 mil senare får de reda på att det inte blev något på det projektet. Det blev till att vända och brumma hemåt igen. Han låser nog upp yttedörren vilken sekund som helst. Jag hade rätt - nu hörde jag nycklar och en dörr som öppnades!

Vet inte riktigt hur de skulle göra med jobb nu men han skulle ned på lagret i Bollnäs imorgonbitti och röja upp där och sedan blir det nog något annat projekt.


Just ja, jag kanske ska avslöja hur det gick med banken idag?
- VI FICK LÅNELÖFTE!!!!!!!!!

Snacka om att vara glad! Fast jag går bara och tänker att hon säkert räknade fel eller gjorde något fel, haha. Hus om tre månader ungefär.. Nice! Trist att Elvis fyller 1 år innan det bara. Hur mysigt skulle det inte vara med kalas utomhus om det är finväder!


Ja nu blir väl folk glada när de slippa alla bilder jag lägger ut varje dag, haha..


Kommentarer
Postat av: Tina

GRATTIS till huset!!!!! Vart ligger det?
Kram Tina

2007-07-17 @ 11:06:35
Postat av: Lisa

GRATTTIS TILL HUSET!! :) Nu måste du lägga in bilder sen så fort du skaffat en ny kamera, för det är ett MÅSTE vet du! ha det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback