stökigare än stökigast?

Herrejösses! Hur kan det vara så svårt att hålla det städat? Jag förstår verkligen inte hur vi alltid kan ha det så stökigt. Det är värre än på tv för tusan!! ##&%/#(/)W¤Q"¤%¤&&/&//


I veckan ska vi gå igenom hela lägenheten och kasta en massa skit iallafall. Skänka typ flera ton med kläder till erikshjälpen osv. Ni vet, de där kläderna som man "säkert komma att kunna ha igen". Eller de som man "kanske tycker är snygga igen sen". HALLÅ?? Släng bort skiten. Vi har kläder överallt som vi inte använder. Och jag kan ju inte ha något av dem typ. Bara för att jag gått och blivit en tjockis sedan graviditeten. 

Imorgon kommer det antagligen hit nå snubbar som ska fixa i lägenheten och vi har inte städat ännu. Vi har tänkt att städa hela kvällen, dock utan några bra resultat. Jag förstår inte hur vi skall lösa detta elände.

Vi har ställt klockan på sju eftersom de antagligen kommer vid nio och jag vill helst inte vara hemma då de kommer, det är bara drygt. Men vi vet inte om de kommer för att då vi ringde tidigare idag och frågade om tid så glömde vi att fråga om det var tisdag eller onsdag. På lappen stod det att det antagligen var tisdag eller onsdag. Vi ska flytta ut alla möblerna från väggarna i vardagsrummet också. Jag undrar hur mycket skit det är under soffan? Jag vågar aldrig titta där under, haha.


jaja, dags att ta ett städrace?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka kommer?? :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback