Soppatorsk

Idag bestämde vi oss för att hälsa på folket på softcom eller ja, anthill som de så fint bytt namn till.

Just då vi ska till att svänga in på parkeringen får vi soppatorsk, typiskt. Vilken jäkla tajming att vi fick slut på bensin just där. Tänk om vi stannat i en korsning på vägen dit, DET hade ju varit illa iallafall!

Det var roligt att träffa på folk som vi jobbat med förut. Men påminnelsen om att aldrig jobba där igen dök upp och ja, inget mer telefonförsäljarjobb för min del. Visst, de första månaderna var ganska roliga. Tiden innan jag sa upp mig så grät jag innan jag skulle börja jobba. Jag mådde så psykiskt dåligt. All press, all skit man får ta och massa annat. Det gick inte längre bara.

Jag har iallafall beräknat att jag nog kan vara hemma till i november om jag tar ut alla dagarna, lägsta nivå inräknat. Jag kan ta ut lägsta nivån eftersom det är lika mycket pengar som jag får nu, vilket är lägsta.

Frågan är ju bara vad jag ska göra efter... Jag som har beslutsångest över allt annat ska kunna bestämma det, eller inte? Jag är ganska dålig på att ta beslut.

Ikväll gjorde vi egen pizza och det var supergott! Mycket godare än jag trott! Och degen vi köpte var redan klar, så det var bara att lägga på massa gott och in i ugnen.

Jag skrev ju tidigare idag att jag skulle spara allt jag skrivit på lunar (bloggen) och i bloggen här. Så idag satt jag och kopierade varje enstaka inlägg som var från våren 2004 från tills sommaren 2006. Imorgon ska jag fortsätta med att kopiera från denna blogg. Något som är synd är ju att man tog bort sin lunar förut, annars hade jag haft saker jag skrivit från 2001. Eftersom jag inte skriver dagbok annars så är det ju roligt att ha kvar och läsa då jag är lite äldre.

nu ska jag vänta på att programmet insider börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback