ooh vuxen or not?

Jobb (1p) - Nej jag är mammaledig och  hade jag inte varit det så hade jag nog varit arbetslös.
Visitkort (1p) -  Yes! (Gjorde då jag gick på media, använder dem dock inte. Men jag har!) 1
Konferens (1p) - Tror inte det... (?)
Bor hos föräldrar (-2p)
- Nejnej, jag bor ju med  Elvis och David.
Vara sambo (1p) - Yesbox! 1
Vara förlovad (1p) - Ja, jag friade till David på hans 25 års dag efter nästan 3 år tillsammans. 1
Vara gift (2p) - Nej inte ännu.
Skild (3p) - Det är ganska svårt att skilja sig om man aldrig varit gift.
Äga villa (2p) - Nej, men skulle gärna vilja.
Ha en bil (1p kombi + 1p) - Ja vi har två nu. Och den ena är skattebefriad ;) 1
Hund (1p) - Inte ännu, men senare i livet ska jag ha en liten gofis.
Lån (1p) - nope
Gemensam ekonomi (1p) - Ja 1
Pensionsspara (1p) - Nepp!
Storhandla (1p) - Japp brukar vara så 1
ICA-kundkort (1p) - Inte ännu, men skall införskaffa mig det.
Använda rabattkuponger (2p) -  Nej jag glömmer jämt bort dem =/
Äga hushållsassistent (1p) - Nej!
Äga diskmaskin (1p) - Yes, en bänkdiskmaskin 1
Dubbelsäng (2p) - Ja, absolut. 2
Ha julgran på julen (2p)
- Ja ! Fast i år tog vi aldrig fram någon. 2
Gråa hår (1p) - Inte vad jag vet, fast man vet ju aldrig då man färgar håret haha.
Celluliter (1p) -  Jag är en vandrande celluit 1
Prenumerera på morgontidning (1p) - Nej men skulle vilja.
Lösa sudoko (1p) - tokheller!
Välja att inte svara i telefon (2p) - Ja när det är typiska försäljar nummer eller skyddat, då skeppar jag över till David istället. Jag kan inte säga nej, haha.! 2

Putsa fönster (1p) -  Näe, ganska dålig på det haha.
Svampplockning (2p) -  Nope.
Långfärdsskridskor (1p) - Nej.
Parmiddag (1p) - Mysigt, händer dock aldrig. 
Vinprovning (1p) - Nej
Danskurs (1p) - Jag är för feg för sådant.
Partaja till gamla 70-talshits (1p) - Absolut, vi festade till och med till dansbandsmusik förr, jag är med på allt!  1
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Jag dricker inte kaffe.
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - Det var längesedan det, så nej.
Soffan hemma före krogen med bästa kompisarna (1p) - Absolut! 1
Spela Bingolotto (1p) - Nej, men vill, fy vad mysigt.
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) -  Vet inte vem det är, han är säkert hot! haha.
Ha höftproblem (1p) - Nej.
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - Jaa absolut! Vill dit! 2
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - Näe, inte vad jag vet.

SUMMA: 18

0-15 p "INTE gammal"
16-25 p " börjar barka ditåt…"
Över 25 p "Nu är du där"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback