i kategorin "större"

Kära vänner, goda grannar och ni andra
- Godkväll!

Nu är helgen över och den har riktigt sprungit ifrån mig, minst sagt.
Som jag i ett tidigare inlägg skrivit så fyllde jag 'inte längre tonåring' (20 år) i fredags. Det var full rulle och massor med besök under dagen, väldigt uppskattat må jag säga. Tack för alla presenter gott folk!

Mina föräldrar var väldigt snälla och gav mig en extra present som var att jag skulle få gå ut och fira att jag fyllt 20 år och de skulle vara barnvakt. Jättesnällt! Så Elvis sov borta första gången i helgen, jag sov dock också där. Tack och bock! Uppskattat!

Sagt och gjort, utgång igår och det var hur roligt som helst. Började kvällen med att jag, Sandra, Amanda och Hanna satt hemma hos mig innan. Riktigt trevligt. På tranan var det också helt okej, jag hade iallafall kul. Fast jag var väldigt noga med att berätta för folk att jag bara var ut för att jag fyllt år, eftersom jag var ut för två veckor sedan också.

Jag hittade till blackjack-bordet och jag fattade ingenting men jag körde på att "stanna" hela tiden då hon frågade hur jag ville göra och ja, det gick ju bra. Jag vann hela tiden iallafall, haha. Nybörjartur? Där var jag fastklistrad ett tag.

Fast jag blev lite deppig ett tag på tranan då en person placerade mig i kategorin "större" och det tar ganska hårt att inse sådant. Usch och tvi! Jag vet att jag är stoooor, men det hjälper ju inte precis att folk slänger det i ansiktet. " Inte för att vara dum, men större tjejer har ju svårare att föda barn".. Hallå! Jag snittades för att jag hade för trångt bäcken, inte för att jag är tjockis. Men jag bara höll med.. om att jag är större.


Kvällen var iallafall fruktansvärt rolig trots saknaden av Elvis. Jag tänkte på honom nästa hela tiden, fy vad jobbigt att vara utan min lillgrabb. Men det hade gått bra iallafall, sov lika bra som hemma och gnällde typ inget alls. Goodie!

Snart är det bara en vecka tills David kommer inramlandes genom dörren igen, underbart!!

Allt går så snabbt med Elvis nu, han utvecklas så himla snabbt. Han är mycket mer intresserad av saker och ting nu och ska ta i allt. Han var svårflörtad förut men nu krävs det inte mycket för att få höra ett underbart skratt.  Han äter både gröt, puréer och ersättning. Och han sover fortfarande bra, det är bra underligt. Han sover ju nästan för bra. Han kan vara utan mat i 15 timmar under natten, konstigt. Men skönt för lilla mig! Och på dagarna skriker han inte mycket heller och om han gör det så måste det vara något, typ byta blöja, trött eller hungrig. För det händer inte ofta att han skriker utan att man vet vad det är. Skönt. Min gofis, vad skulle jag göra utan honom?

Just ja. Jag slapp visa leg på bolaget första gången jag var dit, haha. Kan ju ha något att göra med att David känner honom i kassan. Eller ja, känner vet jag inte riktigt, har aldrig frågat.... De brukar då stanna och prata med varandra om de krockar på stan typ.. =P

Har suttit länge nu med att försöka få in bilder på bloggen och äntligen fungerar det igen och nu orkar jag inte skriva mer. Jag  får ladda upp fingrarna imorgon och skriva om något intressant.

Ciao! =)







Jag funderar på att klippa mig ungefär så här, fast jag är inte säker. Någon som har en idé?

95949-314

Kommentarer
Postat av: Anki

Tycker absolut att du ska klippa dig så ,skit tufft ju!! du skulle passa i det jätte bra tror jag.

2007-02-05 @ 10:30:59
Postat av: Lotta

Men vadå större? Är man smal när man är gravid då? hmmm...i don´t think soo!! Ta inte åt dig! Man går ju upp i vikt när man e gravid! Snygg frisyr ...klipp dig så =) Kraam!

Postat av: Anonym

klipp dig så! :D och fy fan vad du är söt!

2007-02-10 @ 22:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback