Varning - Fjantkaisa

Snacka om att jag är en stor jäkla fjant!
Vaknade av att Elvis vaknat och kollade på klockan på en gång. Vad ser jag då? Jo att vi sovit över och klockan inte alls ringt som den skulle. PANIK! Fem ynka minuter innan dagmamman skulle hämta Elvis. Skulle jag då hinna ge honom välling, klä på honom, packa väskan (som jag glömde igårkväll) och fixa allt? ICKE. Jag hann inte ens byta blöja på honom. Det enda jag hann med var att byta tröja på honom och lägga ned fleecekläderna och sedan knackade det på dörren. Anneli sa att hon skulle ge honom vällingen där istället och hon började klä på honom overallen medan jag letade efter hans andra strumpa, hittade dock inga strumpor alls. Till slut fick jag tag i en annan strumpa så han går med olika idag. Jag hann knappt se på Elvis idag innan han försvann ut genom dörren.

Så fort Anneli stängde dörren så la sig paniken över mig helt och hållet - jag börjar tokböla och kan knappt andas. Panik, panik, panik.. Jag skämdes något så otroligt också.

Nu har det gått en halvtimma och jag sitter fortfarande här med mitt dåliga samvete.

Vilken fjant jag kan vara ibland.

Usch, jobbig morgon...helt FEL morgon att sova över på. Vad hände?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback