Tack för pussen

Jag har världens goaste son! Han kom fram till mig alldeles precis och tog tag i min tröja med sina händer och drog ned mig till hans höjd (jag sitter på soffan och han stod nedanför) och gav mig en puss.
Jisses vad jag älskar dig min gofis!

Och nu stod han i soffan och tittade ut genom fönstret. Ena garagedörren är öppen så man ser att bilen står där (jag lyckades tydligen inte stänga dörren) och då skriker Elvis
- PAPPA!!!!!!
Tyvärr så kommer han inte riktigt än men snart! Runt halvsju så Elvis hinner ju med att busa med honom innan det blir läggdags och besök av John Blund.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad gosigt :)

Postat av: sandra

Gud va gulligt de med pussen...

2007-12-20 @ 16:39:26
URL: http://www.nogg.se/Mil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback