Lorttvätt

Nu är Elvis lagd i sitt rum och det gick väl sådär. Blev lite sent eftersom han vi körde på igår var hit mitt i läggdags och Elvis var trött redan när vi hämtade honom hos dagmamman. Så vi har ganska precis lagt honom. Övertrötthet och ett nytt rum gjorde att det krånglade lite men efter en stund så slocknade han, helt utmattad.

Nu ska vi gå ned till tvättstugan för att lägga i lite tvätt så att vi får några rena kläder att ha på oss. David måste ju ha rena kläder med sig han också.

Vi hämtade iallafall två låga bokhyllor ikväll, eller ja, David gjorde det. Jag har alltså lite att pyssla med när David är borta, mysigt! Samtidigt som Elvis lever rövare i sitt rum kan jag försöka fixa i ordning det lite grann.

Nu skriker lorttvätten efter en omgång i maskinen så det är bäst att jag skyndar mig. Måste hinna hänga den innan vi lägger oss också.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback