Gone

Vid elva idag klev David ut genom dörren för att hoppa in i sin arbetskamrats bil för att åka till Malmö, trist. Det var verkligen jobbigt idag eftersom David verkligen inte kände för att åka iväg nu. Elvis vinkade glatt i början men när David skulle stänga ytterdörren och gå, började Elvis gråta. Uffa. Efter en liten stund var allt bra igen iallafall.

Nu har Elvis sovit i två timmar snart och jag har inte gjort någonting.. Då hade jag lika gärna kunnat sova jag med ju. Duscha skulle jag ha gjort och nu är det ingen idé eftersom han kan vakna närsomhelst. Jag får allt köra en snabbis med duschen ikväll istället.

Ska försöka städa lite nu, redan jättestökigt. Vad gör vi egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback