en gräsplätt

Idag snodde vi åt oss en gräsplätt på mina föräldrars tomt och satte oss där för att leka, jag och Elvis. Mina föräldrar är på väg till Bulgarien (antagligen kommit fram nu?) så de var inte hemma men min bror dök upp efter ett tag. Elvis och jag satt där i skuggan och njöt. Busade gjorde vi allt också. Tyvärr kände batteriet i kameran sig lite tom och valde därför att ge upp efter bara några få bilder. Då min bror joinade oss och Elvis fick bada i en balja utomhus för att svalka sig lite så kände jag en stor abstinens efter kameran. Gabbe knäppte dock några med sin telefon som han skall skicka till mig. De andra bilderna från kameran då? Mja, kamerans batteri är fortfarande tomt och jag ska snart låta den suga i sig lite energi. Lägger in dem en annan dag!

Imorgonnatt kanske David kommer hem igen och de får han tusan gärna göra! Saknar honom som en tok och min rygg vill bli masserad, haha..

Elvis har slitit bort bokstäverna TYU och G på min bärbara dator, damn it. Fast går ju att använda dem ändå. I:et var borta sedan innan.. Ska försöka fixa de förlorade tangenterna någon dag eftersom det går att sätta fast dem igen på något vis.

Eftersom värmen i denna lägenhet snart gör så att jag smälter likt is så avslutar jag dagens inlägg typ... nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback