tårarna var nära

Sedan jag fick denna dator så har jag lagt in 629 bilder. Första gången jag la in bilder på den var den 10e april så på 11 dagar har jag lagt in ganska mycket bilder, haha!

Ikväll innan Elvis skulle sova så satt vi i soffan och bara myste. När jag satt där och överöste honom med kärlek kom jag att tänka på barn som inte får någon kärlek alls. Tårarna var nära att komma då jag tänkte på att ett litet barn som Elvis sitter någonstans i världen utan mat, kläder eller ens en förälder. Fy tusan vad hemskt. Åh, tänk om man kunde rädda hela världen?



Här är det ännu mer bilder på min vackra son och hans underbara pappa!






Just nu kikar jag på som man bäddar... och den är bra, tycker jag.

Mår lite konstigt, väldigt svårt att förklara. Det känns jättekonstigt precis innanför pannan på vänster sida, knasigt.


Fy, orkar inte skriva mer..

Godnatt och sussa sött i era sängar eller vad ni nu sover i!

Kommentarer
Postat av: sharona

Hej! Jag skulle bara säga att jag länkat till en av dina bilder. Hoppas det är ok. Den var bara så totalt underbar! :)

/Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback