Min eller andras stil?

Jag läste precis på Expessen och där gavs lite tips om bloggande. Efter att jag läst det så har jag insett att jag skriver tok för långa inlägg och om för många ämnen i samma. I och för sig funkar det bra för mig men det är kanske inte lika roigt att läsa då. Så nu vill jag ha lite tips om hur jag ska göra. Ska jag korta ner inläggen och bara hålla mig till ett ämne i varje inlägg eller ska jag köra på som vanligt?

Det är lite blandade känslor från min sida faktiskt. Det är jätteskönt att få skriva av sig en kväll men ändå kanske roligare att  skriva små inlägg  då och då under hela dagen? Då är ju frågan om jag har något intressant att skriva om ens.

Det stod även att det är dötrist med en blogg om allt möjligt, att det är bättre med en t.ex "Blom-blogg" eller något annat ämne. Jag vill skriva om allt ju.

Så ska jag gå efter sådana "regler" eller bara köra mig egen grej?

Vad ska jag egentligen göra för att det ska underlätta för andra som läser....?

Kommentarer
Postat av: en trogen läsare

Det är din blogg, det är ju därför man läser.
Om den inte duger så är det läsarens problem!

2007-04-20 @ 10:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback