Lördagar = tråkiga

Hej och godkväll!
Nu har jag vaknat till lite och är lite piggare efter min korta sovstund i soffan. Jag har till och med orkat knäppa på tv-apparaten, duktigt va? Eller egentligen är det väldigt dåligt kanske.

Jag ogillar lördagar väldigt starkt! Usch så tråkiga! Söndagar är mycket roligare. Det är iallafall mycket bättre på TV på söndagar än lördagar. Det enda som är sevärt ikväll är sing-a-long. Hallå, lördagar ska det väl vara bra TV? Eller just ja... De förlorar väl massa tittare som är ute på krogen och tittar på intressantare "grejer". Men vi andra då? Som inte är ute? Hallå...finns inte vi? *frågar ynkligt*



Om vi (Jag och David) inte går ner till Herr torkskåp och Fru tumlare så kommer de nog inflygande här och kastar ut tvätten på oss. I och för sig vore det helt okej eftersom vi då skulle slippa att gå och hämta den. Vi väntar nog en liten stund till för att se vad som händer.

Jag lägger in lite bilder just nu och såg att vi hade en bild på Davids faster Anna och Elvis tillsammans. Jag lägger in den här och hoppas på att det är Okej och om det inte är det får du gärna höra av dig om du ser detta. Jag tar bort den på en gång isåfall! Jag får fråga henne imorgon då jag antagligen träffar henne, bara jag kommer ihåg det.


Här kommer lite bilder från de senaste dagarna;



Vår lilla gofis!


Nu ska jag kika runt en sväng och sedan hämta den jäkla tvätten som inte klarar av att gå själv. Efter ett blir det godnatt! John Blund har ju redan hälsat på mig en gång och tackar förhoppningsvis inte nej till att göra två besök på samma kväll.


Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback