Ingen har större kupa än C?

Jag blir alltid lika besviken då jag tittar på bikinin till sommarens bad. Jag tänkte att ifall jag någongång i sommar vågar flaxa med valkarna och visa fettet på kroppen så måste jag ha en bikini. Det tycker tydligen ingen affär eller butik på varken internet eller på stan. Alla bikinin går till kupan C och sedan var det hej och adjö för de som behöver en större storlek. Så jag ska behöva gå till en specialbutik med BH-ar och bikinisar som är svindyra och inte speciellt snygga heller för den delen.

Jag förstår inte varför de bara går till Ckupa. Ibland finns det någon D men då är det verkligen "tantbehåar". Alltså detta kallar jag för diskriminering. Om klädstorlekarna går upp till jättestora storlekar borde väl Behåarna också göra det, eller?

Kul att aldrig kunna beställa eller köpa en BH på en vanlig butik. Varför ska jag behöva betala flera hundra kronor för en bikini då jag hade kunnat köpt en för en hundring på en butik på nätet?

Det är ju många som har större bröst så jag förstår inte varför. Det måste ju vara väldigt efterfrågat? Iallafall av mig.

Jäkla trist må jag skriva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det e så kasst!!!

Postat av: Anonym

håller med dej. En D bh kostar typ 200 och över, jag hoppas att det blir en ändring på det här. trött på tant bhar!

Söt blogg förresten

2007-04-20 @ 17:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback