560 ml välling, oh my god!

Jisses.. Elvis brukar äta mycket välling men detta är ju MYCKET!

Han brukar äta 320ml då det är färdigblandat. Den senaste tiden har han blivit sur då det tagit slut men vi har bara tänkt att han blivit sur för att han inte fick "suga" mer och han blivit glad igen då han fått nappen på en gång.

Ikväll blev han jätteledsen då det tog slut och jag tänkte att jag måste ju göra mer ifall han är hungrig. Sagt och gjort, en till flaska var gjord. Han slukade nästan hela den också, han sparade 60 ml av 300 (!). Så sammanlagt åt han 560ml välling.

Jisses, vilken storätare.

Han har sovit lite dåligt den senaste tiden och det kanske för att han inte blivit riktigt mätt? Vaknat lite mer och så. Men jag undrar jag om han fortsätter äta så här mycket? Vi får se om han slukar lika mycket imorgonbitti Visst har han alltid ätit väldigt mycket men SÅ mycket har aldrig hänt.

Men han är väl inne i en tillväxtperiod antar jag. Så nu får vi se inatt om han bara har ont i magen eller om han sover bra eftersom han är riktigt mätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback