kastade ett öga mot fönstret

Klockan var inatt tjugoåtta minuter över midnatt då min blick inte kunde slita sig från fönstret. Det var när jag var påväg till Elvis i spjälsängen som jag snabbt kastade ett öga mot fönstret och direkt såg att det snöade.
 - Det kan inte vara sant! Sade jag tyst för mig själv.
Jag visste innerst inne att snön skulle komma att smälta bort på direkten, vilket jag glädjes åt då jag insåg det. Jag vägrar att låta vintern kasta sig på oss redan nu. Nej! Jag protesterar! Låt mig njuta av hösten istället, en liten stund bara? please...


Här är en bild på hur luggen blev. Som den på skolkortet var från början, innan den växt som ogräs.
Dock väldigt synd att jag fortfarande är så jäkla rund i ansiktet. Eller ja, hela jag är ju en stor boll. Men allt fett ska bort, så fort som möjligt. Det ska jag se till!

Nej nu ska jag göra både mig och Elvis klara för en sväng på stan med mina föräldrar. Jag ska försöka hitta något att ha på dopet. Jag får inte upp mina gamla jeans över låren ens, inte än. Mina lår var stora innan graviditeten och nu är de ENORMA. Well, hoppas på att hitta något användbart.



95949-122


Örebro

Tjej ~19 (i mobilen): Hej, du nu har de köpt ut till vår styrelsefest här, det gick av på 2512 kronor, och då blev det jävligt mycket finlir, finvodka och grejer. De la ut en hundring, men vi kan ju ge dem några av ölen, vi köpte ju så myck... OJ! Jävlar! Oj, oj oj! Ursäkta! Oj, nu känner jag mig bortgjord. Oj! Gud, vad pinsamt. Kan du hälsa Emma att ringa mig sen?
Tjej ~20 (går bredvid): Vad hände?
Tjej ~19: Det var inte Emma, det var hennes mamma! Jag undrar om Emma får komma på festen...
(taget från tjuvlyssnat.se)


95949-12495949-123

Kommentarer
Postat av: elin00

Vad fint det vart! Ärligt :D är det sant att snön kommit där uppe nu? galet! det är ju inte ens november än :|

Postat av: Lisa

Hejsan tjejen! Jag undrar hur du gör för att få texten i normal storlek? Min är ju så stor så man blir knäpp! Annars var du jättefin i håret & din son är superduper söt! Ses på dopet imorron antar jag! kram.

2006-10-27 @ 14:58:21
URL: http://fliza83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback