Black magic

Hej hallå i stugan.
Jag tänkte meddela att den röda färgen har nu ett "friår (snarare frimånad/er)och svart har kommit in på arbetsmarknaden igen. Jag är nöjd med fru svart och hon får nog stanna ett tag. Självklart kommer också fru röd tillbaka snart. Kanske får de jobba tillsammans också, vem vet! Jag saknar fru röd men nu får hon vila sig lite och fräsh göra en snygg comeback!

En bild på denna nya anställda kommer att infinna sig här imorgon! (jag har en bild nu egentligen, dock alldeles för ful. Hela fula arbetsplatsen (som är under konstruktion) syns på bilden och ser verkligen inte ut att vara i skick)



Så här låg Elvis sött i mitt knä alldeles nyss, här vid datorn.. Helt utslagen och avslappnad, så go!  Han ligger hos Pappa David i soffan just nu.


95949-93


Döm inte en okänd människa eller en oläst bok.
Det är nog jäkligt svårt! För nog har jag rätt då jag säger (skriver) att de flesta människor dömer andra utan att känna personen? Eller? Jag själv dömer nog för lätt!
Öhm ja, bara sådär appropå ingenting liksom, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback