Sprutan

Åh vilken duktig pojk jag har! Vi var till bvc idag och jag trodde mig veta att elvis varken skulle prata eller le till Anneli (sköterskan), ack så fel jag hade. Han både log och pratade med henne, charmtroll! Annars så brukar han inte le på en gång till folk han inte känner så bra. Men denna gounge log så fort han kom in.

Han väger nu 5418 gram och är 58,5 centimeter lång. Han växer så fort min Elvis. Vår elvis.

När sprutan gjort sitt verk skrek han till lite snabbt men blev genast glad igen. Rapade efter att han fått massa sockerlösning då sprutan vaccinerade honom.


på onsdag är det en vecka kvar tills david kommer hem igen. Eller nej, han kommer natten till torsdagen. Längtar! Men tiden går rätt fort.

nu ska jag traska hemåt. Är uppkopplad på mina föräldrars trådlösa genom mobilen.

hej do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback