"Idag känner jag för att ha lite hull"

Tänk om man fick välja kropp som man väljer kläder. "Idag känner jag för att ha lite hull" eller "ikväll vill jag vara slank och fin". Jag önskar mig ur denna förskräckliga kropp. Jag har nog aldrig varit nöjd med den. Och nu när jag ser tillbaks på bilder, då jag var yngre, så var jag ju inte alls tjock där. Inte om man jämför med hur jag ser ut nu.. FY =( Jag är så dålig på att motionera och äta rätt också. Hur ska detta sluta? Jag har nog 13-14 kilo kvar tills vikten jag hade innan graviditeten och jag var tjock redan DÅ. Om jag ska nå min målvikt så är det runt 20 kilo att gå ned. Tips någon?

Tänk om man kunde fettsuga sig. Och ja, jag vet.. Man måste ju äta rätt osv annars går man ju upp igen. Motionera är också ett måste. Men om man lät sig fettsugas så vore ju det en jäkla motivation till att behålla den fina kroppen. Synd att jag skulle sugas ut lite här och där. överallt med andra ord.

Kul att behöva skämmas då man visar sig naken för sin pojkvän. Att alltid behöva ha något att skymma kroppen med. Att aldrig kunna slappna av och trivas med sig själv.

Damn it.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är fin som du är! Och jag tror verkligen att din pojkvän älskar dig för den du är! :) take care

2006-11-28 @ 19:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback