Hej! Tack för ditt mail.

IBLAND dyker det upp tillfällen då du aldrig varit mer less.  Precis nu är ett sådant tillfälle.
Jag beställde jeans och lite grejer från Josefssons i fredags och när jag skulle genomföra beställningen stod det något om att de inte kunde ta emot beställningen på engång men att jag kunde slutföra den där och de skulle skicka ett mail när de tagit emot den, vilket jag gjorde. Jag väntade och väntade på att detta mail skulle trilla in i inboxen på hotmail, vilket det aldrig gjorde.  Därför mailade jag dem i tisdags och undrade om min beställning fortfarande inte kommit fram eftersom jag verkligen behöver dessa jeans då jag alltid går i samma nu (MAMMAjeansen fortfarande, irriterande).

Svaret jag fick:
" Hej!
Tack för ditt mail. Vi har inte fått in någon beställning på ditt kundnummer som
är kopplat till ditt personnummer, om din order
har blivít registrerad så ska du ha fått ett bekräftelsemail skickat till din
e-post.

Hälsningar

******
Josefssons Josefine Support
 "


FYYYY vad jag blev less då jag läste detta mail och insåg att jag inte kommer att få mina byxor. FAAAN! Jag har verkligen bara ett par byxor som jag använder JÄMT och ständigt. Eftersom jag är tjock och väger ett ton så behöver jag verkligen dem. Detta betyder att jag verkligen inte har något alls att ha på mig i jul. Jag ska gå i samma jäkla fula kläder.  Jag får upp mina gamla jeans till knäna typ och alla tröjor är för kort eller för små.  Och jag kan inte undgå att fundera på om det är jag eller de som gjort fel? De skrev ju att det var slutfört där och bollen var i deras. Jag tog ju till och med på express och tänkte betala mer för att få paketet fortare och om man beställt innan den 18e klockan tolv skulle paketet komma innan jul, yeah right! Inte för mig.  Damn it! Darn! SKIT.

Och jag har inte råd att köpa något nu heller.

Kommentarer
Postat av: Lotta

ja visst e det kul? eller inte!!! vet precis hur det känns! =( kram

2006-12-22 @ 13:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback