Diskriminering!



Jag måste bara fråga en sak:
- Var i helvete köper storbystade människor sina BH-ar???
Det finns ju bara små kupor i affärerna och i internetbutikerna. Menar de att man ska tränga sig i en A-kupa eller tycker de bara att man ska gå utan? Man ska vara glad om det dyker upp en D-kupa och oftast är de inte direkt snygga..Skärpning! Diskriminering kanske? Är storbystade inte lika mycket värda en BH, eller? Jag undrar jag...

Jag skrev en jäkla bit om det där tidigare, dock försvann browsern puts väck och jag fick börja om. Blev en kortare version. =)


La in lite nya bilder på en gång också.

Har kommit på vad David ska få i present iallafall. Jäkligt bra! Och jag hoppas att han blir glad.


Kommentarer
Postat av: mia

kolla på albert och herbert där köpte jag mig en ny tror den gick på en hundring

2006-12-15 @ 23:18:00
Postat av: Anonym

Det finns en bra på Internet, som jag tyvärr inte minns namnet på nu! Suck. Men iaf på Lindex har de ju Big Size på bh:ar =) Där boooorde det finnas iaf..! Lycka till. Kram!

2006-12-16 @ 23:33:13
Postat av: Lisa

Ps.. vilken söt liten tomte!

Postat av: Anonym

På Ewes eller vad det heter, i Bollnäs, där köper min storbystade kompis sina bhar allafall :-D Grattis till förlovningen förresten, och en söt liten Elvis :-)

2006-12-18 @ 22:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback