Bandynostalgi osar i luften

Hallå i stugan/huset/lägenheten osv!

Jag tänkte börja med att vara lite nördig;
Markus vann idol! Helt rätt enligt lilla mig. Vilken stjärna han är! Vilken röst och vilken personlighet! Kanonbra.

Jag sitter hos mina föräldrar just nu. De är inte hemma men jag utnyttjar deras internet genom min mobil medan. Mamma är i väg på julbord och mumsar medan Jan (som tidigare idag var iväg och åt julbord) är barnvakt åt min syster ankis barn eftersom hon också är med mamma.

Min otroligt goa Elvis ligger och sover bredvid mig i soffan. Han somnade runt 18 tror jag. Han sover väldigt mycket nu för tiden. Igår kväll somnade han först klockan sex och vaknade vid 22 och åt. Jag roade honom lite sedan i babygymet till halvtolv då jag gav honom lite mer tillägg innan han la sig (mest för min skull). Det var nog lite innan halv tolv, för vid den tiden la jag ned honom i hans säng och gick sedan in i köket en sväng och när jag gick tillbaks till sovrummet så sov han sött, gofis. Nästa gång han vaknade var klockan nio nästa morgon.

sedan idag sov han 1,5 timme efter han ätit och sedan lekte vi lite. Aoki och hennes barn kom och han somnade snart igen. Den gången sov han också i en timme eller så.

vid två gick vi till mina föräldrar och han somnade i vagnen och sov nog i en timme i den hemma hos dem. Och sedan somnade han vid 18 nu ikväll som jag sa.. Och sover än.

tråkig läsning kanske, men vad tusan!

Natten till torsdag skall min kära sambo David infinna sig i vår lilla stad Bollnäs. Gissa vem som längtar? Han är hemma tills den 27e och drar sig sedan tillbaka till norge och jobbet.

Något mer jag saknar är den tiden man gick på bandy. Jisses vad kul man hade. Bandy är en rolig sport att titta på och att stå där på läktaren med vänner och en öl i handen var ju inte heller fel.

Nej, nu tänker jag uppdatera detta. Vill inte skriva något mer i detta inlägg ifall det blir fel när jag trycker på det fina knappen "spara och publicera". Skriver mer sen, I guess!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback