En blå renault till valbo

Städdagen byttes glatt ut mot en valbo-tripp. Det var jag, David, lillebror Gabbe, mamma och Jan som begav oss till valbo i den blå renaulten. Ingen av oss hade ätit så vårat första stopp blev Mcdonalds och en El maco-meny fick mätta min mage. Därefter blev det dags för Ikea. Det som inhandlades från Ikea var en badbalja till bäbisen, en nattlampa att ha vid spjälsängen, en svart 190cm's hylla, tre värmeljushållare och slutligen en "stekpincett", jag tror att det var allt? Det blev inte många kronor iallafall..

Vi var in på lite andra affärer också och där hittade jag en fontäntavla, jättefin!

Eftersom dagen idag blev en valbo-tripp istället för städdag så förflyttas städningen till morgondagen. Vi ska försöka kliva upp tidigt och börja i tid. Vid 17 har vi tvättid och vi har massor med tvätt.

Jag må tacka herr och fru Sturesson för dagen! Det var jätteskoj att följa med, det gör vi om!

Nu börjar Ghost whisperer strax och jag skall sätta mig i soffan för att kika. Have a nice day and gör inget dumt.

Det som kommer från hjärtat, går till hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Ann-Chrisine Pettersson

Hej!

Läste att du köpt en fontän tavla.Har letat länge efter en sådan men inte lyckas hitta någon. Vore jättekul om du kunde skicka en bild på den.



mvh ankie

2010-11-10 @ 11:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback