Vis?

God dag!

Dricker kaffe just nu och det behövs verkligen idag. Varför? Det ska jag minsann berätta!
En visdomstand som är på väg att ta plats i min kära mun bestämde sig för att köra en växa-period igen inatt och fy vad det spännt och gjort ont. Värre än de andra gångerna. Växte nog med en jäkla fart! Inte nå vist att göra sådär mitt i natta!

Igår var jag på bandy första gången på flera år. Jisses vad jag saknat det. Och det var så kul att få umgås med min lillebror för en gångs skull. Blir ju inte så ofta :)

Just nu sitter jag och laddar och försöker samla mod för att ringa till edsbyverken för att söka jobb. Vill så gärna ha ett jobb och slippa vara arbetslös och meningslös. Man känner ju sig rejält misslyckad som arbetslös mamma. Och så vill jag inte känna. Vill tjäna en massa pengar och hitta på en massa kul med barnen :)

Om de inte behöver folk där precis nu så ska jag nog fråga om praktikplats där genom arbetsförmedlingen. Annars måste jag klura ut var jag skulle kunna ringa annars!


Klurar även på om jag ska köra igång med lchf (low carb high fat) och köra en månad eller två för att gå ner de sista kilona. Fast just nu är vi så jäkla pank så måste väl vänta tills nästa månad.

Elvis när han var väldigt liten :)

 

Jag för några år sedan!

 

Massa gamla bilder på mig. Jisses :)

 

Gamla bilder här med. Elvis framför kaminen och en liiten Ella :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback