Sex

 

God kväll!

Barnen har varit hemma både igår och idag men imorgon ska de äntligen få slippa sin trökiga mamma och leka hos dagmamman istället. Och mamman ska plugga.  Måste verkligen få en massa gjort!

 

Idag fick jag veta att det är sex bilder som kommer med i tidningen FOTO i nummer Elva. Ungefär lika stora, fördelade på  ett uppslag. Och texten har jag läst också och den var bra. Himla kul! Den tidningen kommer ut i slutet av oktober 28:e om jag minns rätt! Pirrigt!!

 

Måste säga grattis till Jan, barnens morfar, som fyller 50 år idag också! GRATTIS!! :D Och Grattis till  Alicia som fyllde ett år igår också! :D

 

Nej nu ska ögonen få vila på televisionen en stund innan jag förhoppningsvis beger mig till sängs i tid ikväll.

 

God natt!


Kommentarer
Postat av: Erik Jr

Grattis, grattis, grattis!!!

Postat av: barbro eriksson

Ska komma ihåg att köpa tidningen....

bra jobbat Kaisa



2010-09-22 @ 09:04:07
Postat av: Frida

Härligt Kaisa! Va kul:)

2010-09-22 @ 12:18:05
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: eva stureson

Är så stolt och så härliga bilder. Kul att du börjat blogga igen



2010-09-23 @ 19:58:24
URL: http://evasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback