massa joll!







Gokillarna :)


Jag förstår inte hur det kan komma sig att jag alltid lägger mig sist i familjen. Och ändå hinner jag inte med det jag ska göra. Rackarns alltså.

Kanske dags att öka på farten lite så man får lite mera gjort och mer sömn ;)

I torsdags var jag iallafall iväg till Forsa på föreläsning. Fotografen  Jens Olof Lasthein var det som föreläste och det var jättebra. Tvekade från början på ifall jag verkligen skulle åka iväg själv. Känns ju så himla dumt att gå omkring själv liksom, haha. Och efter en massa beslutsångest så sket jag i att bestämma mig och bara åkte, haha. Det är ju tur att man har lärare kvar där som är snäll och låter en vara efterhängsen ;)

Kändes himla trökigt att inte få vara med längre när fotografen sedan tittar på ens bilder och ger kritik. Så var det när jag gick projektåret men det gör jag ju tyvärr inte längre :)

Det är himla roligt med föreläsningar iallafall för man blir så himla inspirerad! :)


Nä, nu blir det hänga tvätt och sova. Ska upp tidigt och iväg med barnen till västansjö och sedan hem en sväng och slänga iväg engelska-läxan som skulle varit inne i fredags och räkna lite matte. Har inte räknat något på hur länge som helst och jag ligger väldigt mycket efter. Fast egentligen är det meningslöst för jag är inte tillräckligt smart för sådantdär :) Och tycker att det är så jobbigt med de lektionerna för jag mår så himla piss efter varje lektion, känner mig så himla dum. Och jag är inte en sådan där som frågar läraren om hur man gör för det har jag ingen bra erfarenhet av. Inte från högstadiet iallafall, usch! Och sedan ska jag till skolan för engelska och matte.


Ge mig ett jobb eller nå?

God natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Som sagt Kaisa, vi kan ta en plugg-kväll här hemma hos oss. Micke får coacha oss. Och du är ju definitivt inte för dum för matten, i så fall är jag det med ;)

Postat av: Milla

Om du känner att det är för jobbigt att fråga läraren kan du ju alltid skicka iväg en fråga till mig på facebook eller så.

2010-10-20 @ 08:49:36
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 06:18:52
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback