Utställningen


Charmtrollen :)

Helgen har rusat förbi oss som vanligt och jag gör allt för att öka på flåset och hinna med.
Det är ju farsdag idag. David och hans familj har aldrig "firat" sådant så han är inte så mycket för de dagarna. Men barnen fick rita en varsin teckning och ge honom iallafall. Det räcker ju gott och väl, tycker jag :)

Det börjar närma sig december också och då är ju utställningen. Jisses vad tiden går fort! Måste verkligen börja planera det. Måste köpa några fler ramar och beställa några nya bilder som ska vara med. En annan sak jag måste bestämma mig för, helst nyss, är ju om jag ska ha vernissage eller bara hänga upp dem liksom. Jag gillar ju inte sådana där situatiuoner då man hamnar i centrum så det vore ju lämpligt att inte ha fast samtidigt så är det ju något som hör till, tycker jag! Och om jag ska ha det så måste jag fixa vernissagekort. Eller om jag bara kör ett evenemang på fejjan. Svårt. Och jag som har beslutsångest för minsta lilla. Så nu ska jag gå och brottas lite med Fru beslutsångest och försöka komma fram till något ;)

Det blev ju förresten bra reklam i tidningen FOTO denna månad, det står ju i reportaget när jag har utställning och vart :D Galleri Mazarin i söderhamn 11/12 - 2010 till 7/1 - 2011 för den som inte vet och jag ställer ut mitt projekt om barns nyfikenhet. Några av bilderna har jag publicerat på hemsidan nu också. Hade inte tänkt göra det från början men nu när jag var med i tidningen FOTO så tänkte jag att det var bra om de fanns där.

>>Klicka här<<
för att komma till hemsidan :)



Kommentarer
Postat av: maja

Åh, vilken fin blogg!

Postat av: Angelica

Jättefina bilder! Du är så duktig på att "fånga" de rätta situationerna! Jag ska absolut kika in på Galleri Mazarin =)

2010-11-26 @ 11:30:11
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Linda Larsson

Tack så mycket =) åh så söta barn du har också... o en tok going till mamma =) kram Linda

2010-12-06 @ 11:49:12
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: juliassotavard

Snygga bilder!!

2012-02-06 @ 14:47:38
Postat av: juliassotavard

Snygga bilder!!

2012-02-06 @ 14:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback