hår




Tjenamors!
Sitter precis och klurar på om jag borde göra något åt mitt hår. Det är ju så tunnt och hänger bara! Har ju brukat köra med Dust it och det är ju värsta magipulvret, haha! Då får man verkligen upp det lite. Men nu måste jag nog klippa upp det lite om jag ska lyckas få någon volym. Det lägger ju sig nästan på en gång nu när jag har i det!

För att avslöja hur dålig jag är på att klippa mig så kan jag berätta att en sax senast nuddade mitt hår i september förra året. Pinsamt! :)

Men om någon har något tips på vad jag borde hitta på för roligt så är det ju bara att säga till, bara roligt med tips!

Kommentarer
Postat av: ida dahlberg

Klipp av några cm på längden, och klipp upp, så får du mer volym, och håret ser tjockre ut :) Du skulle nog passa i en fräsig lugg också. ;) En blond effekt skulle kanske inte heller vara helt fel i ditt mörka hår ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback