Recension





Tänka sig, jag har inte skrivit något på ett bra tag - otippat!

Utställningen har varit och den gick bra. Bilderna hänger kvar tills på fredag och sedan har jag tänkt att jag ska ha en egen utställning i Bollnäs eller Söderhamn med bilderna också.

Hittade alldeles nyss en artikel i Sundsvalls tidning om utställningen och snacka om att jag blev taggad av den recensionen! :D --->http://st.nu/kultur/konst/1.2061136-myller-mangfald-och-karlek


Är på gång att skaffa en fotoblogg att koppla ihop med hemsidan och den kommer garanterat att uppdateras oftare än den här. Då behöver man ju bara slänga in bilder och inte ha ångest över att man inte vet vad som ska skrivas ;)


Nu ska jag dreggla kudde, dejta John Blund och låta sängen göra sitt jobb! Sov gott, gott folk!




Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

fantastisk recension kaisa :-D vad kul att få så mycket ros :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback