long time no see!

Meningslöst att ha en blogg som aldrig används, för tusan! Skärpning, skärpning..

Igår bytte jag ut någon bild på hemsidan och ändrade info-bilden på första sidan på min hemsida. Vill jättegärna höra vad ni tycker om hemsidan. Vill gärna påpeka att det är meningen att den är sådär enkel och att det är för att det bara ska handla om bilderna. Behövs liksom inget grafiskt, eller hur man säger.  -->
Klicka här för att komma till hemsidan Vad tycker ni? Borde kanske fixa om den helt egentligen :)

Annars så går jag ju fortfarande projektåret i Forsa och det går väl rätt bra. Det dumma är väl att de bästa nyfikenbilderna är på mina barn och det är ju lite trist sådär egentligen. För på utställningen, som vi ska ha i sundsvall, tar jag nog bara med 10 bilder och då blir det ju de bästa. Men jag har ju tänkt ha en i Bollnäs också och då kan jag ju ta med fler bilder iallafall.


Sommarjobbet är fixar iallafall, härligt! Blir inom äldreomsorgen och på samma ställe som jag var andra perioden förra sommaren :)


Funderar mycket över vad jag ska söka för högskolor till hösten. Är ju bäst att söka ifall jag känner att jag vill plugga när det närmar sig höst. Himla svårt det där med att veta vad man ska bli...


Imorgon ska jag iallafall iväg och fotografera lite för en hemsida som jag ska försöka knåpa ihop, hoppas att det blir bra bilder och ett bra resultat när hemsidan är färdig!

Och för att nämna något om barnen så är det full rulle som vanligt :) Ella sov utan blöja inatt och det gick jättebra. Var inte alls meningen.. Var bara det att hon vägrade ha blöja på sig och ja, vad ska man göra. Jag vet inte om jag skrivit det här förr men namnet Vilja som vi hade som namnförslag innan hon föddes hade passat henne perfekt. Jisses vilken envis och bestämd tjej :) Pratglad också..  gotjejen!


Elvis blir så himla stor. Och han är en hejjare på datorer, redan. Han brukar leta upp paint själv och köra igång det t.ex. Han lekte förresten med sin doktorsväska häromdagen och lyssnade på Davids hjärta och sedan lyssnade han på magen och sade att David hade en bäbis där inne. Och när jag senare lyssnade på Elvis hjärta så pekade han på sin mage och sa att han hade en bäbis där inne. När jag då frågar när bäbisen kommer ut så svarar han att den minsann kommer ut genom fötterna.. hahaha. Ja det är inte lätt att veta allt inte ;) Gokillen!





Mina små charmtroll :)



Kommentarer
Postat av: Ida E

Hej Kaisa!!!...vet ej om du minns mej,bodde i Hällbo för en tid sedan,har en son som heter Marcus....Ville bara ge dej beröm för din fina hemsida.....du är en superduktig fotograf!!! kramar // Ida

2010-04-21 @ 10:54:49
Postat av: Ida

Hej!

Hur står det till med dig och familjen?

Jag undrar hur du gjorde för att "skapa" en egen hemsida?

Kram Ida

Postat av: Ida

Den är väldans fin förresten! :)

2010-05-04 @ 15:05:48
URL: http://idamureen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback