Grattis!!

Tänkte börja med att säga grattis till min syster Lotta som fyller år idag!

GRATTIS!!! :)

Foto: Kaisa Sturesson

 

Och så avslutar jag med några bilder på mina gofisar :)

Semlor är rätt stora för sånna små munnar :)

 

 

 

 

 

På lördag ska jag till min syster Anki på tjejfest eftersom hon fyller år på fredag. Ska bli himla roligt! Min andra syster, Lotta, kommer också och henne har jag nog bara varit ut med en gång (kan bero på att vi inte bor i samma stad, haha) och det var för fem år sedan. Så det ska bli kul att göra något med dem och förhoppningsvis träffar vi på vår lillebror på tranan också. Så just nu längtar man lite till helgens bravader :)


Måste skryta lite också. För liiiiite kan man väl få skryta ibland?
Tänkte iallafall berätta att Elvis är så himla duktig och går och lägger sig själv väldigt ofta. Kommer och säger god natt och får kramen för att sedan gå upp och lägga sig för att sova. Såååå duktig! :)

Och Ella kissar och bajsar oftast på toaletten. Hon kommer och säger till även fast hon har blöja på sig. Om hon går utan så händer det såklart olyckor ibland men oftast är det pottan eller toaletten som gäller. Så snart har vi  två blöjfria små rackarungar, skönt!

För alltså... det måste vara fler än jag som tycker att det är bra mycket lämpligare att torka bajs på ett barn som har gjort det på toaletten och inte i blöjan ;)


Ja just ja! I lördags var vi på fest, både jag och David, här i byn och det var riktigt roligt faktiskt. Vad trevligt det kan vara med hemmafester. Det är ju mycket roligare än att gå ut på krogen tycker jag. Så fort man ramlar in på krogen så tappar man bort varandra och det är så himla trist! Men är ju såklart rätt kul att gå ut också :)

 

Nej nu ska jag minsann vrida ögonen mot televisionen istället och om en stund låta sängen göra sitt jobb.


Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh men tack så mycket!! Vi ses på lördag! :) Kraam

Postat av: Eva stureson

Så härliga bilder på härliga ungar kram

2010-01-28 @ 22:36:04
URL: http:// evasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback