skägg & bh:ar




Tjenamors!
Nu blev det bara två bilder, varav en hemsk blixtbild men motivet är sött, så får ta och lägga in flera en annan gång.


Tänk att Elvis fyller fyra år i år. Att det bara är 2,5 år kvar tills han börjar i riktiga förskolan liksom, på skolan! Det är ju inte alls långt kvar tills han alltså ska lära sig att själv åka buss dessa kilometer :) De andra barnen gör ju det så jag antar att det går bra. Står ju lärare och väntar vid busshållsplatsen vid skolan iallafall. Men ändå, TÄNK.. jisses vad fort tiden rusar förbi oss. Vad ska man göra om man inte hinner med? Jag får försöka springa ikapp så jag hinner njuta av den här underbara tiden. Men jag tror mig veta att alla dessa åldrar är lika härliga! :)

Och Ella, hon är ju 1 år och 9 månader nu. Det är ju en månad äldre än vad Elvis var när hon föddes. Och redan så bestämd, lilltjejen!


Snart rakar Elvis skägg och Ella använder bh:ar.....


Imorgon dyker det upp lite släkt och sådant hit för att fira mig. Så det blir till att bjuda på smörgåstårta, gött!
Fast jag tycker att det är himla jobbigt att öppna presenter inför folk. Är det bara jag som tycker det? Det lär väl vara någon mer filur där ute som jag?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag är likadan med att inte tycka om att öppna presenter inför folk haha. Söta bilder!! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback