Diskhjälp

Kanske har lagt ut den här förr?

Lillebror och jag :)

 

Nu sitter barnen i soffan under ett täcke och myser. De har nyss badat så det är nog skönt med täcket att värma sig med. De har båda hjälpt mig att diska också, blött överallt med andra ord! Men det är bra med hjälp och de tycker ju att det är så himla roligt att få hjälpa till :)

 

Jag ska gå ned till tvättstugan för att hämta lite tvätt och hänga här uppe på torkställningen. Borde nog ge maskinen lite mer föda också.. så blir jag av med lite mer lorttvätt! Så får det bli!


Kommentarer
Postat av: Eva stureson

Här var ni små och goa. Nu är ni stora och goa

Postat av: sara

Jag ville bara säga att jag tycker att du verkar vara en jättebra mamma :) och fråga hur går det med LCHF? Kram

2010-02-16 @ 19:46:08
URL: http://sarablabar.blogg.se/
Postat av: sara

:) Ok, men då får du börja ta upp det igen då, det klarar du!! :) Hur mycket har du gått ner? Jodå, det går bra. Det har blivit lite fusk, mest på helgerna. Men jag tränar ju en hel del också, ca 4 ggr i veckan, så jag hoppas det jämnar ut sig! :)

2010-02-16 @ 20:01:09
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback