kossor

Kossor från Forsa..

 

 

 

Mina bästa!

 

 

 

Såhär blev det när vi tryckte in tvn i barnens garderob. Eller ja, vi tog ju bort garderobsdörrarna först förstås. Vill göra om en massa där inne men ett steg i taget :) Bortse gärna från de dumma sakerna som står på vägen ut.. de stod i garderoben pga platsbrist. Har bara inte orkat slänga ut det!

 

Usch & tvi vad jag är rackarns trött. Borde krypa ned i sängen och invänta Herr Johnnyboy (David får väl vara med på ett hörn han också) men jag antar att jag känner mig själv tillräckligt väl för att veta att det lär dröja en stund.


Tänkte avsluta detta inläggredan nu och bespara er en massa sömniga meningar och dra igång ett nytt imorgon istället, det låter väl kanon?

God natt med er!

Kommentarer
Postat av: Helen

Tack kaisa :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback