Fusk!

 

Haha..lägg märke till Ellas hand som dyker in i bilden och är ute efter bubblan..




Godkväll gott folk!
Barnen sover, äntligen måste jag säga. Ella vägrade lite ikväll och då blev det automatiskt lite senare för storebror Elvis också. Blev riktigt förvånad över att hon krånglade. Hon har varit himla lätt att lägga rätt länge nu och jag hoppas verkligen att det inte blir som perioden innan. Då grät hon så fort hon såg sängen och den perioden höll i sig en stund.

Den senaste tiden har hon sträckt sig mot sängen på en gång och kört in tummen i munnen direkt. Men det kan helt enkelt vara för att hon är lite snorig också. Eller tänder. Man vet aldrig....

Så ja, Ella slocknade i soffan strax innan nio och Elvis somnade sött i sin säng vid halvtio. De ska ju upp imorgon för att vara hos dagmamman så jag kan jobba med projektet så det var tur att det inte blev senare.


Det går iallafall bra med "dieten" (LCHF) och i tisdags när jag vägde mig så hade jag gått ner 1 kg till och sammanlagt blir det 2,6 kg på två veckor. Det börjar bra och jag hoppas verkligen att det fortsätter. Två veckor utan fusk alls med chips är väldigt lång tid för mig som är halvt beroende, haha! Trivs himla bra att äta såhär men jag vet att jag ger upp om jag inte ser resultat. Men hittills fungerar det bra och jag SKA ner ännu mer i vikt! Jag går hellre ner i vikt än äter chips om jag själv får välja.....

Första delmålet är iallafall att gå ner till det jag vägde innan jag blev gravid med Elvis. och då ska jag ner 7 kg från startvikten ("bara" 4,4 kg kvar) och sedan ska jag gå ner 6 kg till tänkte jag för då väger jag lika som när jag och David träffades!

Jaja, nog om det! Tänkte hänga tvätt nu och sedan dreggla kudde en sväng!



Kommentarer
Postat av: Frida

Heja, heja, heja! Superkul att du ser resultat:)

Postat av: Elin

åå så sugen du gör mig nu på att testa, åå så kul att du ser resultat så fort. Måste prova jag med för här händer det inget med vikten, men klarar man att leva utan chips. Har du nå braiga tips?? //Elin

2009-09-17 @ 20:30:14
URL: http://pylle-pylle.blogspot.com
Postat av: Anonym

2009-09-18 @ 08:36:18
Postat av: Anonym

Åååhh, den där bilden med Elvis och Ellas hand, den är den sötaste jag sett, så himla goo!! :)

Den skulle ju vara klockren som "barns nyfikenhet" förresten..

2009-09-18 @ 09:11:52
Postat av: Eva Sturesson

det var härliga bilder de kan du väl ha med på kursen

2009-09-19 @ 12:01:49
URL: http://evasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback