Halkat



Godkväll!
Har ni, som jag, märkt att jag halkat ur bloggbanan igen? Ska bättra mig! Slänger in några bilder på barnen innan jag drar mig mot sängen. Fast först nördar jag mig lite framför televisionen!

Imorgon ska jag förresten fotografera en liten Hugo, Elva månader gammal. Tänkte försöka se till att lyckas fånga något nyfiket (till projektet). Fast det är ju inte alls säkert att han gör något nyfiket heller :)

Nu ska jag kika klart på tv och sedan blir det till att dreggla kudde!

Återkommer imorgon och berättar ifall det hände något nyfiket :)

Kommentarer
Postat av: Catta

Har sagt åt honom att vara extra nyfiken i dag men det är inte alltid han lyssnar på mej ;)

Postat av: Anonym

Oj man ser ju knappt skillnad på Elvis och Ella längre nu när hon blivit så stor... :)

2009-09-30 @ 08:23:42
Postat av: Elin

Jag tror inte att du behöver tänka så mycket på det kanske alla gånger? :) Var redo med kameran så vips fångar du nog många bilder också! Eller ja, om du hajar tugget! Men det blir iallafall alltid lika fina bilder när jag går in och kollar på dom! Kram /E

2009-10-03 @ 01:21:08
URL: http://elinsvang.blogg.se/
Postat av: Elin

Fina bilder :)

2009-10-14 @ 19:14:47
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback